TOP Technisch Beheer introduceert Klantportal


Gemakkelijk alle facturen inzien, de nog geplande werkzaamheden bekijken, of de uitgevoerde werkbonnen terug lezen. Al deze informatie is in één overzicht te bekijken via het Klantportal van TOP Technisch Beheer.



Gedurende deze tijd van digitale ontwikkeling kunnen wij als TOP Technisch Beheer-zijnde niet achterblijven. In onze dagelijkse werkzaamheden ontwikkelen wij ons continu op het gebied van duurzaamheid, energiezuinigheid, nieuwe en verbeterde technologieën en willen we het optimale uit uw installatie(s) halen. Naast de ontwikkelingen op de werkvloer, breidt de digitalisering zich ook steeds verder uit. Onze techniekers werken dan ook al sinds twee jaar met tablets waarop zij hun digitale webwerkbonnen raadplegen, checklisten kunnen maken, snel technische gegevens en onderdelen kunnen achterhalen en dergelijke.
Om mee te gaan met deze tijd en ontwikkelingen, en om de klant extra van dienst te zijn, komen we daarom met het Klantportal. Een digitale omgeving waarvoor TOP Technisch Beheer u inloggegevens verstrekt, zodat u als het ware op afstand in ons systeem inlogt en inzicht krijgt in de belangrijkste gegevens. Geen papieren facturen meer, geen zoekwerk naar uitgevoerde werkbonnen; alles overzichtelijk en makkelijk terug te vinden in het Klantportal.

Meer is nooit genoeg, dus ook binnen dit Klantportal blijven we vernieuwen en ontwikkelen. De volgende stap is namelijk het melden van storingen via Klantportal. U als klant krijgt inzicht in uw installaties, u kunt vervolgens aangeven waar op de installatie zich een storing bevindt; denk bijvoorbeeld aan de cv-ketel, u geeft de storingscode aan, en met een paar drukken op de knop wordt de storing gemeld aan onze collega's op kantoor. Zij plannen de storing in, en zenden deze met datum/tijdstip retour naar het Klantportal, waarop u weer kunt zien wanneer de monteur ingepland staat. Zo zijn er uiteraard nog tal van nieuwe mogelijkheden die toegepast kunnen worden binnen dit Klantportal en zal dit ook keer op keer blijven vernieuwen,

Graag willen wij u als klant de mogelijkheid bieden om gemakkelijk inzicht te hebben in facturen/werkbonnen en dergelijke. TOP Technisch Beheer biedt u kosteloos de mogelijkheid om u aan te melden voor deze extra service. U kunt zich aanmelden via de mail door hier te klikken. Wij zien uw aanmelding graag tegemoet! 

maandag 21 maart 2016